Evet soru açık, aylık olarak kaç GB internet kullanıyorsunuz, Karantina sebebi ile çoğumuz evdeyiz ve çok fazla İnternette takılıyoruz. ben 453GB indirme yapmışım, sanırım çok fazla film dizi izliyorum