ventolin nebül , izotonik var sondakini okuyamadım
klasik astım ya da koah hastalarına verilen ilaçlar.
ventolin ile izotonik karıştırılıp solunum yaptırılıyor.
0,5 lik 2 adet ventoline 2,5 cc izotonik eklenecekmiş
en sondaki de nebüle ekleniyor ama orayı çözemedim