• 30-05-2020, 00:09:24
    #10
    nalan74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ventolin nebül , izotonik var sondakini okuyamadım
    klasik astım ya da koah hastalarına verilen ilaçlar.
    ventolin ile izotonik karıştırılıp solunum yaptırılıyor.
    0,5 lik 2 adet ventoline 2,5 cc izotonik eklenecekmiş
    en sondaki de nebüle ekleniyor ama orayı çözemedim
    Çok teşekkür ederim.
  • 30-05-2020, 00:31:33
    #11
    Bagzi eczacilar bile receteleri okuyamiyor.Doktorlar okunakli yazsin dimi arkadaslar.Bi imza kampanyasi yapilabilir bu konuda.