• 29-05-2020, 23:49:15
    #1
    Bugün kuşumu veterinere götürdüm astım olduğu ortaya çıktı bu ilaçların isimlerini okuyabilecek bir arkadaş var mıdır? Neden merak ediyorsun diye soranlara kuzenimde astım vardı aynı ilaç ise zaman kaybetmeden kuşa müdahele etmek istiyorum. Teşekkürler şimdiden
  • 29-05-2020, 23:52:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 vevtolui kapsül no 1 2 0,5 ml => 2,5 cc ay isofouk 15 dk 2 isotouk %0,9 nke01 100ml sekiz no 1 3 gevta ampul 2 0.5 ml nebül meme
  • 29-05-2020, 23:54:53
    #3
    Runik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 vevtolui kapsül no 1 2 0,5 ml => 2,5 cc ay isofouk 15 dk 2 isotouk %0,9 nke01 100ml sekiz no 1 3 gevta ampul 2 0.5 ml nebül meme
    Alkış helal olsun
  • 29-05-2020, 23:55:37
    #4
    Runik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 vevtolui kapsül no 1 2 0,5 ml => 2,5 cc ay isofouk 15 dk 2 isotouk %0,9 nke01 100ml sekiz no 1 3 gevta ampul 2 0.5 ml nebül meme
    içine
  • 29-05-2020, 23:56:52
    #5
    Runik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 vevtolui kapsül no 1 2 0,5 ml => 2,5 cc ay isofouk 15 dk 2 isotouk %0,9 nke01 100ml sekiz no 1 3 gevta ampul 2 0.5 ml nebül meme
    1.ilaç doğruymuş hocam baktım astım ilacıymış teşekkür ederim. Ama 2-3 maalesef yanlışmış.
  • 29-05-2020, 23:57:55
    #6
    1-Ventolin nebul(Solunumu kolaylaştırmak için)
    2-İzotonik %0.9 NaCı(Bildiğimiz serum, sıvı elektrolit dengesini korumak için)
    3- Genta ampül (Antibiyotik)
  • 29-05-2020, 23:58:26
    #7
    Kıyamam, aştım mı oldun çen.. Geçmiş olsun hocam, kuşunuza dikkat edin.
  • 29-05-2020, 23:59:51
    #8
    gurkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-Ventolin nebul(Solunumu kolaylaştırmak için)
    2-İzotonik %0.9 NaCı(Bildiğimiz serum, sıvı elektrolit dengesini korumak için)
    3- Genta ampül (Antibiyotik)
    Çok teşekkür ederim hocam.



    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıyamam, aştım mı oldun çen.. Geçmiş olsun hocam, kuşunuza dikkat edin.
    Maalesef hocam zor nefes alıyor kilo kaybıda var. Teşekkür ederim düşünceleriniz için.
  • 30-05-2020, 00:08:41
    #9
    ventolin nebül , izotonik var sondakini okuyamadım
    klasik astım ya da koah hastalarına verilen ilaçlar.
    ventolin ile izotonik karıştırılıp solunum yaptırılıyor.
    0,5 lik 2 adet ventoline 2,5 cc izotonik eklenecekmiş
    en sondaki de nebüle ekleniyor ama orayı çözemedim