İyi akşamlar, bir ablamız işsizlikten dolayı el işi ürünler yapıyor. Bazen dışarıda satmaya çalışıyor bazen de sağda solda tanıdıklara söylüyor. Sosyal medyayla pek alakası olmadığı için başkalarına paylaştırıyor Facebook'ta vs. Burada da ben paylaşayım dedim. Kendisine yardımcı olmak adına bir iki adet alıyorum ama yetmiyor haliyle. Aranızda ürünleri beğenen, almak isteyen, ürünleri alıp destek olayım diyen varsa ulaşabilirse iyi olur. Ürün olarak daha çok şeyi varmış ama satılmadıkları için görselleri göndermedi bana.
Fiyat olarak bunları verdi:
Fil: 150
PapaÄŸan: 120
Güvercin: 70