• 26-05-2020, 09:59:19
    #1
    İphone veya PC den Ekran Görüntüsü alıp konuya eklerken (Bir şeyler yanlış gitti hatası alıyorum)
    • AlperOzmen
    • kalipsotr
    • dmr88
    AlperOzmen, kalipsotr ve dmr88 bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 26-05-2020, 10:05:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Oluyor arada resim upload sitesine yükle bbcode alıp buraya yapıştır görünür
  • 26-05-2020, 10:22:18
    #3
    Aynen 2 gündür ben de aynı hatayı alıyorum ☝🏽
  • 26-05-2020, 11:19:52
    #4
    Fazlasıyla sinir bozucu