R10; Konuya Görsel Ekleme Hatası! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10; Konuya Görsel Ekleme Hatası!
3
●
102
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10; Konuya Görsel Ekleme Hatası!
26-05-2020, 09:59:19
#1
Misafir
İphone veya PC den Ekran Görüntüsü alıp konuya eklerken (Bir şeyler yanlış gitti hatası alıyorum)
AlperOzmen
,
kalipsotr
ve
dmr88
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
26-05-2020, 10:05:06
#2
zaynparim
Üyeliği durduruldu
Oluyor arada resim upload sitesine yükle bbcode alıp buraya yapıştır görünür
26-05-2020, 10:22:18
#3
dmr88
Aynen 2 gündür ben de aynı hatayı alıyorum ☝🏽
26-05-2020, 11:19:52
#4
Ogu2
Fazlasıyla sinir bozucu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler