• 24-05-2020, 22:01:26
    #1
    Verecek az param, yaptıracak çok işim var demenin bir çeşit yoludur. Hiç şaşmaz şekilde paranız bu kişilerde kalır. Almak için günlerce uğraşırsınız.
  • 24-05-2020, 22:47:06
    #2
    Genelde asgari ücretinde altında sigortasız çalıştırırlar.