R10'da Doğdu Türkiye'de Marka Oldu
154
●12.210
- 22-05-2020, 10:16:10Abone oldum, başarılarının devamını diliyorum.ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleayhankaraman bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 22-05-2020, 11:11:56Ayhan Bey tebrikler, basarilarinizi Avustralya'dan takip ediyoruz.
- 22-05-2020, 12:27:37Diğer mecralardan webhoca ile takip ediyordum şimdi şahsi kanalımla da abone oldum. R10.net türk internet eko sistemi için insan kaynağı ve kendini geliştirme adına katelizör görevi görür. Yeter ki @ayhankaraman; ve diğer başarılı arkadaşlarımız gibi istikrar ve sıkı bir çalışma olsun. Başarılar Ayhan.