• 20-05-2020, 00:50:36
    #1
    Bilmiyorum forumda yapan var mı ama uzun zamandır sikayetvarda, forumda, diğer forumlarda kullanıcıların şikayetlerini okuyorum. Ama insancıl şekilde değil neredeyse her gün en az 10 şikayet okuyorumdur. Bazen kendimi kaybedip saatlerce şikayet okuduğum oluyor. Merak edip konu açmak istedim forumda da varmıdır acaba benim gibi şikayet bağımlısı?
  • 20-05-2020, 00:51:12
    #2
    Canım sıkılınca çok zevkli geliyor hocam
  • 20-05-2020, 00:52:16
    #3
    valla ben biraz göz atayım diyorum sıkılıyorum nasıl bir motivasyonla okuyorsunuz bunları
  • 20-05-2020, 00:52:24
    #4
    Yemek yerken bile okuyorum 😄
  • 20-05-2020, 00:52:35
    #5
    canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum forumda yapan var mı ama uzun zamandır sikayetvarda, forumda, diğer forumlarda kullanıcıların şikayetlerini okuyorum. Ama insancıl şekilde değil neredeyse her gün en az 10 şikayet okuyorumdur. Bazen kendimi kaybedip saatlerce şikayet okuduğum oluyor. Merak edip konu açmak istedim forumda da varmıdır acaba benim gibi şikayet bağımlısı?
    Tavsiyem bu tutkunu ticarete dönüştür hocam
  • 20-05-2020, 00:52:35
    #6
    Ben okumakla kalmıyor, karara da bağlıyorum ama yazmıyorum tabii
  • 20-05-2020, 00:53:09
    #7
    Sinirli olunca 1 kişiyi ifşalıyorum şikayet konularındaki Başka zaman yapamıyorum nedense sinirli olmam şart.
  • 20-05-2020, 00:53:16
    #8
    o degilde, zibilyon tane uzunlukta olan şikayet konusu görünce; moderatörlere üzülüyorum :/
  • 20-05-2020, 00:53:39
    #9
    Valla bende öyle , hatta bazılarını favoriye alıp sonra ne oldu acaba diye takip ediyorum )