Bilmiyorum forumda yapan var mı ama uzun zamandır sikayetvarda, forumda, diğer forumlarda kullanıcıların şikayetlerini okuyorum. Ama insancıl şekilde değil neredeyse her gün en az 10 şikayet okuyorumdur. Bazen kendimi kaybedip saatlerce şikayet okuduğum oluyor. Merak edip konu açmak istedim forumda da varmıdır acaba benim gibi şikayet bağımlısı?