• 18-05-2020, 20:01:44
    #1
    Merhaba,
    iOS işletim sistemi hafızası gibi ne kadar silersem sileyim pm kutum asla boşalmıyor
    Bunun bir yöntemi vs. var mıdır mesajları arşive alsam da yine dolu gösteriyor mesaj kotam 120 de sınırlı mı kalmak zorunda?
  • 18-05-2020, 20:02:26
    #2
    Yöntemi premium üyelik
  • 18-05-2020, 20:03:45
    #3
    Silmeniz gerekiyor hocam başka çözümü (ücretsiz) yok maalesef. Giden kutusundaki gönderdiğiniz mesajları da kaldırmayı unutmayın.
  • 18-05-2020, 20:04:31
    #4
    iammert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetmi premium üyelik
    para var huzur var
  • 18-05-2020, 20:09:37
    #5
    1500 bile yetmiyor şu an boş yer 10-20 arası o da geldikçe siliyorum
  • 18-05-2020, 20:14:07
    #6
    Bende de sürekli bitmeye başladı. Premium üyelik mesaj kutusu alsam dahi yinede bitiyor