Merhabalar, son zamanlarda aklıma takılan bir şey var. Eskiden sorularıma ve diğer üyelerin sorularına direkt cevaplar gelirken şimdi gelmez olduğunu görüyorum. Tek benim değil, diğer üyeler de çoğu sorunlarına cevap bulamıyor forumda. Forumda çok bilgili üyeler var, bundan şüphem yok fakat keşke yardımları biraz daha artırsak. Ben elimden geldiğince bilgim dahilinde soru ve sorunlara cevap vermeye çalışıyorum fakat sorularıma cevap bulamıyorum çoğu zaman :/