1 milyon yazılımcı olayı ne oldu arkadaşlar? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 milyon yazılımcı olayı ne oldu arkadaşlar?
10
●
318
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 milyon yazılımcı olayı ne oldu arkadaşlar?
1
2
14-05-2020, 17:55:46
#1
ozgunozakyildiz
Başvuru yapmıştık. şu an durum nedir takip eden var mı?
14-05-2020, 17:56:51
#2
EmirkanDamar
Benim başvurum onaylandı ama kullanmıyorum
14-05-2020, 17:57:04
#3
IspartaWeb
Üyeliği durduruldu
Btk akademi üzerinde egitimleri eklendi
14-05-2020, 17:59:51
#4
Lifent
Kişisel bilgilerin yayınlandığını duymuştum. Ben de kullanmayı bıraktım.
14-05-2020, 18:01:44
#5
canatasever
Ben başvurdum, onaylandı da, ama eğitim videolarını bir türlü açamamıştım, videolar yüklenmedi falan. Sonra uDemy'den başladım Python'a
14-05-2020, 18:04:43
#6
Emirr
Açıkçası yalan oldu
btk ilk açıldığı zamanlar insanlar sevindi siteye girdi fakat sitede ki videolar açılmadı. Şuan açılıyor mu bilmiyorum bende artık girmiyorum udemy üzerinden çalışıyorum.
14-05-2020, 18:07:42
#7
NextWorld
Sorunsuz kullanıyorum.
14-05-2020, 18:11:16
#8
Enes65532
Yalan oldu gibi
14-05-2020, 18:15:07
#9
Geokomplo
Zamanı gelince biz söyledik ve yaptık'tan öte bir katkısı olmayan platform. Motto değişmez : Bazıları konuşur, bazıları yapar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler