• 14-05-2020, 15:03:01
    #1
    Beşiktaş Klübü; Ahmet Nur Çebi’nin Covid-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.
  • 14-05-2020, 15:04:31
    #2
    Olsun ligler mutlaka başlamalı, kupamızı verin corona da neymiş(!)
  • 14-05-2020, 16:17:54
    #3
    Ligler daha önemli tabi. Federasyon skandal bir karar üzerinden takımları uçuruma doğru sürüklüyor. Bakalım neler olacak.
  • 14-05-2020, 16:19:04
    #4
    Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur.
  • 14-05-2020, 16:25:09
    #5
    çok geçmiş olsun başkanımıza umarım iyileşir kısa sürede toplamda 7-8 kişide çıkmış pozitif sanırım