Forumdaki Ticaretlerde Yaş Sınırı Algısı
14
●383
- 12-05-2020, 22:16:13Üyeliği durdurulduşimdi güzel kardeşim bu benim kişisel yorumum büyük ihtimalde linç edileceğim, yaşın 15 ailene yük olmak istemiyorsun ki o yaşta zaten yük olmuyorsun merak etme ergenlik havalarına yanlış girmişin. Ayreten forumda senin yaşın kadar üyeliği olanlar var neyse olay bu değil bu yaşta neyin tecrübesine, deneyimine sahip olabilirsin ki ticaret yapmak istiyorsun tamam iyi güzel ediyorsun ama önce bir yaşıtların gibi bir hayat yaşa birkaç dil öğren dil derken kodlama dili tecrübe edin bir dil okunarak öğrenilmez bunun yanında tecrübe gerekiyor sen bunları yapacakken burada ticaret yapmaya çalışıyorsun güzel kardeşim devlet bile seni yaptıklarından sorumlu tutmuyor kim neden seninle ticaret yapsın ki daha gençsin, toysun öğrenme çağında öğretme işine girme
- 12-05-2020, 22:17:36Yaşıtız reis ben aynı durumları yaşamıyorum aksine yaptıklarımdan dolayı millet şaşırıyor bu yaşta nasıl bunları yapıyorsun diye
Salla gitsin
- 12-05-2020, 22:21:47Üyeliği durdurulduErgenlik denilen şeyi çok yanlış anlamışsınız siz, ayrıca hem yazılım öğreniyorum hem ticaret yapıyorum., Bunun bir sakıncası yok.zaynparim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin adına çok sevindim.Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-05-2020, 22:23:25Üyeliği durduruldutamam işte güzel kardeşim daha tecrübeli kişiler varken kimse yeniler ile iş yapmaz anlatabiliyor muyum sitemine cevap veriyorum ben o yüzden konu açıp neden diye sorgulamana gerek yok aslında sebebini sende biliyorsunibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2020, 22:25:16Üyeliği durdurulduKonuyu açma amacım forumda ticarette 18 yaş algısı oluşması, ayrıca sizde kendi dediklerinize kulak verin dilerseniz. Makale konusunda tecrübeli kişileri tercih etsinler. İyi forumlar dilerim.zaynparim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Salla gitsin