şimdi güzel kardeşim bu benim kişisel yorumum büyük ihtimalde linç edileceğim, yaşın 15 ailene yük olmak istemiyorsun ki o yaşta zaten yük olmuyorsun merak etme ergenlik havalarına yanlış girmişin. Ayreten forumda senin yaşın kadar üyeliği olanlar var neyse olay bu değil bu yaşta neyin tecrübesine, deneyimine sahip olabilirsin ki ticaret yapmak istiyorsun tamam iyi güzel ediyorsun ama önce bir yaşıtların gibi bir hayat yaşa birkaç dil öğren dil derken kodlama dili tecrübe edin bir dil okunarak öğrenilmez bunun yanında tecrübe gerekiyor sen bunları yapacakken burada ticaret yapmaya çalışıyorsun güzel kardeşim devlet bile seni yaptıklarından sorumlu tutmuyor kim neden seninle ticaret yapsın ki daha gençsin, toysun öğrenme çağında öğretme işine girme