Türknet ADSL / VDSL kullanabileceğim model önerisi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türknet ADSL / VDSL kullanabileceğim model önerisi?
10
●
153
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Türknet ADSL / VDSL kullanabileceğim model önerisi?
1
2
12-05-2020, 19:03:54
#10
Meftunn
Gold üye
VMG 3310 Kullanıyorum kabloyla maximum verim alıyorum
12-05-2020, 19:07:22
#11
cnetworks
tplink vdsl kullanabilirsin hocam
https://prnt.sc/sfgd5d
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler