• 09-05-2020, 02:28:55
    #1
    İlk olarak kendimden başlayayım sahur vakti güzel olur böyle şeyler.
    Küçüken ne olacaksın diye sorduklarında hurdacı çöpçü derdim yaş ilerledikçe bir şeyler anlamaya başladım. Sonrası diş doktoru elektirikci olmak istedim en son. Sonra 2012 senesinde bilgisayar ile tanıştım. Normal de bilgisayarım yoktu ama oyun delisiyim öyle böyle değil wofteam hastasıyım o zamanlar. Komşu evinde oynuyor izlemeye gidiyorum benden büyüktü beni döverlerdi oyun için ama ben sürekli giderdim. En sonunda babam aldı bana bilgisayar 2012 yılında wofteam hastasıyım öyle böyle değil sabah akşam oyundaydim. Para yatırıyorum felan o zamanlar üst kademe olup para kazanmak istiyorum. Uzas el verici silahlar var hepsini alıyorum hesap saticaktim dolandırici birine denk geldim hesabım gitti. Wolfteam orda bitti hep internet ile para kazanmak istiyorum yaşlar ilerliyor ben daha çok şeyler öğrenmeye başlıyorum. Maddi durum pek fazla iyi değil o zamanlar babam anca evi geçindirmekte. Sonra çiftlik bank takıldım bloglardan para kazanmak için referanslar tarzı üyelikler vardı o zaman ponzi sistemler. Şu kadar yatır kazan felan.
    Bir ara uçtum bayağı onlar takıldım blog açtırdım sadeceon tarzı sitelerde açık buluyorum. Onları kullanıyorum bir şeyler alıyorum. O zamanlar tabi yavaştan onuda bıraktım çiftlik bank mağdurları biriyim. Sonra sosyal medya işleri 4 sene önce başladım. Bazı şeyler öğrendim smm panlerde ana sağlıyıcı işleri uğraşıyorum sosyal medya Expert satış vs Avrupalılar servis pazarliyorum. Sonra işte hayat devam ediyor ileryelen vakitler okul tamemn astım lokanta çalışmaya başladım sosyal medya işleri bir yandan devam ediyorum. Ünlüler ile çalışıyorum ucuz fiyata mutlu oluyorum. Okul lise 2 kaldım bıraktım.
    Sonrası lokantada bu sene çalışma başladım 8 ay zorluk çektim paketcilik yaptım kışın düşe kalka bisiklet ile bir şeyler yapma çalıştım paket dağıtım. Birden fazla işler sonrası sosyal medya bot user açıp satiyordum r10 2 sene oldu üye olalı ayda 500-1000TL en kötü r10 geliyor kendim sosyal medya işleri ile uğraşıyorum vs öyle geçim sağlıyorum şimdi.
    Hedefim yazılımcı olmak bir nevi yayarli hacker adayı olmayı çok istiyorum. Kimsenin yapamadığı bir şey yapmak istiyorum. Açık liseden devam ediyorum.
    Siz anlatım bakalım kimin hayatı nasıl geçmiş ileryelen yaşlarda da okuruz hep beraber.
    Şuan yaşım 18
  • 09-05-2020, 02:30:33
    #2
    Yazarsam sayfalarca çıkar, kimse mesaj atamaz
  • 09-05-2020, 02:31:37
    #3
    Hastayım en büyük kederi ben yaşadımcılara...
  • 09-05-2020, 02:32:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    12 yaşında öldürdüler beni tam tamına 10 yılımı çaldılar çocuktuk bilemedik 12 yaşındaydım !
    Sonrası ? YOK
    Yazsam konuşsam kitaplara sığmaz.
  • 09-05-2020, 02:32:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim en kötü hikayemi en güvendiğim insanlar yazdı 🚬
  • 09-05-2020, 02:34:06
    #6
    Fakirlik..
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-05-2020, 02:35:35
    #7
    Valla ben yazmaya kalksam ne kelimeler yerer ne zaman zaten o yuzden site açıp kendş duygularımınpaylaşmaya karar verdim😂.Ama kısaca bahsetmek gerekirse bir insanın 70 seksen yasına sığdıracağı hayatı ben bu yaşa sıgdırdım.Çoğu zaman düşünüyprumda yaşamadığım birşey kaldı kı diye sonra aklıma ölümden başka hiç birşey gelmiypr...
  • 09-05-2020, 02:35:38
    #8
    Çiftlik banktan sonrasını okumadım

  • 09-05-2020, 02:37:26
    #9
    hayat işde kimini rezil kimini vezir eder.