• 08-05-2020, 20:24:34
    #1
    Corona Değil Bu Su Öldürecek Bizi
    #coronadegilsu #korona #su #tekirdağ #teski #mereğlisi
    Bunca zaman Teskiyi aradım buna cözum bulamadılar burda herkesin aynı şekilde artık yeter dedim.
    Arkadaş Para almaya gelınce anında alırlar ama bu suyu kullan derler millete hak mıdır reva mıdır bu ?

    https://youtu.be/uhHWBVTNEuQ

    [M]https://youtu.be/uhHWBVTNEuQ[/M]

    https://www.youtube.com/watch?v=uhHWBVTNEuQ
  • 08-05-2020, 20:25:26
    #2
    Hocam daha ne istiyorsunuz bedava portakal suyu akıyor çeşmeden
  • 08-05-2020, 20:27:42
    #3
    Hizmete bak çeşmeden icetea akıyor.
  • 08-05-2020, 20:28:48
    #4
    sende bu halde tek sen değilsindir hala bu şekilde bir yönetime (yerel) izin veriliyorsa hak ediyor olabilirler.
  • 08-05-2020, 20:29:21
    #5
    Hocam çorlu'da bazı sabahlar böyle yapıyor sonradan düzeliyor sizin ki çok fazla mahkeme falanmı açmak lazım acaba bunun için
  • 08-05-2020, 20:34:33
    #6
    Fatura odemeye gitmeden 1 damacana doldur belediyeye git bu suydan 2 bardak ic oyle odeme yapmak istiyorum de kameranida hazir tut. Ifsa et anca oyle duzelir. Yazik gunah suya en cok ihtiyac duyulan bu zamanda. Allah kolaylik versin
  • 08-05-2020, 20:34:45
    #7
    Su kesilmiş Depodan geliyor olabilir mi?
  • 08-05-2020, 20:36:51
    #8
    Hocam hatlarla ilgililidir.Aritilip gonderilen su boyle olmaz.
  • 08-05-2020, 20:39:23
    #9
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha ne istiyorsunuz bedava portakal suyu akıyor çeşmeden
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmete bak çeşmeden icetea akıyor.
    Haklısınız ama iğrenc kokan bir olay

    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende bu halde tek sen değilsindir hala bu şekilde bir yönetime (yerel) izin veriliyorsa hak ediyor olabilirler.
    Herkes şikayetci ama ne belediye umursuyor nede teski

    Saliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çorlu'da bazı sabahlar böyle yapıyor sonradan düzeliyor sizin ki çok fazla mahkeme falanmı açmak lazım acaba bunun için
    Hocam valla bilsem yol yordamı onu da yapmak isterım acıkcası. Ben şuan cimere yolladım ama bu kaçıncı yollayışımız bilmiyorum.

    Alpege57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura odemeye gitmeden 1 damacana doldur belediyeye git bu suydan 2 bardak ic oyle odeme yapmak istiyorum de kameranida hazir tut. Ifsa et anca oyle duzelir. Yazik gunah suya en cok ihtiyac duyulan bu zamanda. Allah kolaylik versin
    Hocam onu düşündüm hatta goturdum de bahanelerı hazır size anlık denk gelmiştir, yok ilaçlama vardı vs gibi bahaneler hazır

    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su kesilmiş Depodan geliyor olabilir mi?
    Hocam bu sureklı böyle buralarda. Temiz gelsede bazen agır bir lagım kokusu gelıyor sudan.