Ekşi Sözlükte Yazar Olmuşum!
19
●626
- 08-05-2020, 15:32:00Bu önemli mi ki artık. Orası loser kaynıyor. Benim 4 onaylı hesabım var. Kimi gerçek kişiliğim kimi troll ama fark ettim ki 1 senedir tek bir entry yazmamışım içimden gelerek. Çünkü içerisi çok kalitesiz. Mesajlaşma sistemi insanın sinirini bozuyor. Kimi zaman küfür, kimi zaman sapıkça mesajlar. Hakaret ve reklam mesajları.. mesajlaşmayı kapatsan bu sefer sana ulaşmak isteyen kaliteli yazarlar arada kaynıyor. Son yıllarda kaliteli ve işe yarar entry görmek çok zor.
Biri bi başlığa bir şey yazar hooppp peşinden gelenler onu destekler, kopyalar. Biri aynı başlığa tam tersi bir şey yazar. Bu sefer de ilk entry okunmadan sadece başlığa bakılıp son entry kopyalanarak devam eder. Çok sinir bozucu. Kimse içeriği okumaz. Kimse haber doğru mu yanlış mı araştırmaz. İşin doğrusunu yazan entry'ler dikkate alınmaz.
Linç kültürü almış yürümüş. Evde anasının babasının bile kaale almadığı, markete gitmeye üşenen gri eşofmanlılar istila etmiş orayı 😏 onları düşünceleri de açıkçası beni hiç meraklandırmıyor. - 08-05-2020, 16:56:12max 25 entry çok az değil mi hocam bir de online olma durumu var sanırımoquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2020, 17:45:0925 entry yeterli tabi online olma süreside önemli.Adnan56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2020, 18:41:55bunların hiçbirini yapmadan yaklaşık 5 ayda yazar oldum entry sayım 600 idi üstelik
- 08-05-2020, 18:53:01şans valla bilemeyeceğim.MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2020, 19:09:17yöntem neydi hocam?
MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
