• 08-05-2020, 09:28:24
    #1
    Merhaba , an itibari ile hesabıma bu türde bir transfer geldi

    1177TL yatması gerekmiyor muydu acaba ben mi yanlış biliyorum? 545TL nerenin işsizlik ödeneği acaba merak konusu 😄
  • 08-05-2020, 09:30:39
    #2
    e devlet üzerinden kontrol et hocam başlangıç tarihi nisan ortası gibi girilmiştir. nisan ayı düşük yatmıştır.
  • 08-05-2020, 09:31:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam develete herhangi bir vergi kyk vb borç varmıydı ? veya çalıştığınız firma geç başvurmuş olabilir.
  • 08-05-2020, 09:35:17
    #4
    Zanna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam develete herhangi bir vergi kyk vb borç varmıydı ? veya çalıştığınız firma geç başvurmuş olabilir.
    Bende işsizlik maaşı alıyorum GSS borcum 469,55 TL kaç yıldır duruyor ama işsizlik maaşı öderken kesinti yapmamışlar sanırım bakıyorum düşmede yok 469.55 TL var
  • 08-05-2020, 09:37:28
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    Ücretsiz izin ödeneği 30 gün üzerinden 1.170 TL'dir.
    Nisan ayında sistem maksimum genel olarak 14 gün faydalandırabildi. 39 TL (Günlük) * 14 Gün = 546 TL. hesaplara yattı.
  • 08-05-2020, 09:42:36
    #6
    zawia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Ücretsiz izin ödeneği 30 gün üzerinden 1.170 TL'dir.
    Nisan ayında sistem maksimum genel olarak 14 gün faydalandırabildi. 39 TL (Günlük) * 14 Gün = 546 TL. hesaplara yattı.
    Bence de hocam nisan ortası olduğu için büyük bir ihitmal ondan düşük tutarlı yatmıştır.
  • 08-05-2020, 09:44:56
    #7
    Evet Nisan ayı 17. günden sonraki günler için yatmaya başlamış. Teşekkürler bilgi için.
    https://www.haberturk.com/son-dakika...668891-ekonomi
  • 08-05-2020, 13:24:14
    #8
    Zanna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam develete herhangi bir vergi kyk vb borç varmıydı ? veya çalıştığınız firma geç başvurmuş olabilir.
    Konu çözülmüş ancak konu içerisinde sizin vasıtanız ile bilgilendirme amacıyla yazıyorum.

    Bu ödemelerden damga vergisi hariç herhangi bir kesinti yapılamaz ve nafaka borçları dışında herhangi bir haciz işlemi yapılamaz ki şuan bildiğim kadarıyla haciz işlemleri 15 Haziran 2020'ye ertelendi. Devlet dahi olsa kesinti yapamaz, kanunun gayet açık.
  • 08-05-2020, 13:31:52
    #9
    Kurumsal PLUS
    E-devlet de "İşsizlik ödeneği/İş kaybi tazminatı ve kısa calisma ödeneği" üzerinden kaç günlük olduğunu ve 3 ay alacağınız tutarı görebilirsiniz