• 07-05-2020, 12:37:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dün sürat kargoya kargo vermiştim, bugün Ankara Aktarma Merkezinde görünüyor ama ihbariniş yok yazıyor açıklamada. Başına gelen var mı?
  • 07-05-2020, 12:39:15
    #2
    Kargonun kaybolduğunu ve bulunamadığını belirten ifade.
  • 07-05-2020, 12:42:01
    #3
    Kurumsal PLUS
    Silent9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün sürat kargoya kargo vermiştim, bugün Ankara Aktarma Merkezinde görünüyor ama ihbariniş yok yazıyor açıklamada. Başına gelen var mı?
    Araca bindirilmiş ama indirilmemiş çünkü bulunamadı
  • 07-05-2020, 12:42:40
    #4
    Başıma geldi 5 gün öyle kalmıştı 6. gün bana ulaşmıştı.(iş günü)
  • 07-05-2020, 12:42:52
    #5
    Kaybolmamıştır da yine her zamanki gibi sürat kargonun hataları.. Belirtilen tarihten geç bi tarihte teslim alacaksınız kargonuzu hocam. Muhtemelen 5 iş günü içinde.
  • 07-05-2020, 12:49:03
    #6
    Dün verdiğim kargo da şuan İhbarinisiyok şeklinde hatalı görünüyor.
  • 07-05-2020, 12:51:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    budakerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün verdiğim kargo da şuan İhbarinisiyok şeklinde hatalı görünüyor.
    Sürat kargo mu hocam, evrak mi göndermiştiniz?
  • 07-05-2020, 12:52:52
    #8
    Silent9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürat kargo mu hocam, evrak mi göndermiştiniz?
    Sürat kargo evet, telefon şarj kablosu yollamıştım evrak sayılabilir, küçük bir paketti.
  • 07-05-2020, 12:53:32
    #9
    Şimdiye kadar hep Ihbarın işi yok olarak okuduğumu fark ettim konuyu görünce )
    • webtrorg
    webtrorg bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.