• 18-09-2008, 00:16:58
    #1
    Şu nicke bakın ya..

    Çekirge Bir Sıç.Rar İki Sıç.Rar Üçüncüde WinZİP
    ( o kadar kötü değil aslında dimi )
  • 18-09-2008, 14:33:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bir saniye lavaboya gidip geliyorum.
  • 18-09-2008, 14:57:46
    #3
    "o kadarda kötü" bence
  • 18-09-2008, 17:21:23
    #4
    Poşet yok mu poşet
  • 18-09-2008, 17:34:56
    #5
    Çok iyi espri

    En sevdiğim espriler soğuk bayat bozulmuş espriler

    Bi yerden tanıdık geliyo bu ama nerde gördüm hatırlıyamadım.
  • 18-09-2008, 18:37:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Burada birinin imzasında görmüştüm ama kimindi hatırlamıyorum
  • 18-09-2008, 18:59:09
    #7
    O kadar acıkmışken bütün iştahım gitti
  • 18-09-2008, 19:23:13
    #8
    poşet satılır
  • 18-09-2008, 19:25:42
    #9
    O kadar kötü değil, çok kötü.