Böyle İnce Esprili Saçma Bir Nick Varmı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Böyle İnce Esprili Saçma Bir Nick Varmı ?
11
●
1.256
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Böyle İnce Esprili Saçma Bir Nick Varmı ?
1
2
18-09-2008, 00:16:58
#1
WebEngineer
Şu nicke bakın ya..
Çekirge Bir Sıç.
Rar
İki Sıç.
Rar
Üçüncüde
WinZİP
( o kadar kötü değil aslında dimi
)
18-09-2008, 14:33:50
#2
Zyxel
Üyeliği durduruldu
bir saniye lavaboya gidip geliyorum.
18-09-2008, 14:57:46
#3
Line
"o kadarda kötü" bence
18-09-2008, 17:21:23
#4
Seza
Poşet yok mu poşet
18-09-2008, 17:34:56
#5
caylak51
Çok iyi espri
En sevdiğim espriler soğuk bayat bozulmuş espriler
Bi yerden tanıdık geliyo bu ama nerde gördüm hatırlıyamadım.
18-09-2008, 18:37:11
#6
savec0re
Üyeliği durduruldu
Burada birinin imzasında görmüştüm ama kimindi hatırlamıyorum
18-09-2008, 18:59:09
#7
DerbedeL
O kadar acıkmışken bütün iştahım gitti
18-09-2008, 19:23:13
#8
TeXaS
poşet satılır
18-09-2008, 19:25:42
#9
endlessdark
O kadar kötü değil, çok kötü.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler