Atatürk'e açık hakaret şikayet ediyoruz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Atatürk'e açık hakaret şikayet ediyoruz
11
●
409
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Atatürk'e açık hakaret şikayet ediyoruz
1
2
05-05-2020, 21:03:20
#10
sametdemir
Bunların sayfalarını şikayet etmek bir işe yaramaz.
İbreti alem olsun diye istiklal mahkemelerinde asacaksın!!!
05-05-2020, 21:16:07
#11
Boby
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Birşey yazardım da neyse
05-05-2020, 21:38:48
#12
LastNight
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sevip sevmemesi ona kalmış bir şey ama hakaret başka bir boyut .. sevmiyorum demek yerine hakaret etmek de ayrı bir kafa
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler