• 05-05-2020, 03:09:18
    #1
    Selamün aleyküm, Anneannem ve Yengem'in korona test sonuçları pozitif çıkmış, tedaviye alınmışlar ikisinin de yaşları ileri seviye'de. Dualarınızı eksik etmeyin, hayırlı sahurlar.
    Gelişmeleri İnşallah buradan aktaracağım
  • 05-05-2020, 03:10:14
    #2
    Allah acil şifalar versin, atlatırlar inşallah hocam.
  • 05-05-2020, 03:10:33
    #3
    Allah şifa versin, tüm hastalarımıza
  • 05-05-2020, 03:11:01
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin, atlatırlar inşallah hocam.
    Allah razı olsun, anneannem ciddi şekilde solunum sıkıntı çekmekte son saatlerde. Tek temennimiz atlatıp sağlığına kavuşmasıdır, çok teşekkürler.



    abdtoprak445 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin, tüm hastalarımıza
    Amin hocam
  • 05-05-2020, 03:12:12
    #5
    Allah şifa versin hocam hayırlı haberlerinizi bekliyoruz
  • 05-05-2020, 03:12:17
    #6
    Allah şifa versin hocam inşallah kısa sürede iyileşirler
  • 05-05-2020, 03:12:30
    #7
    Allah şifa versin, çok geçmiş olsun.
  • 05-05-2020, 03:12:56
    #8
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam hayırlı haberlerinizi bekliyoruz
    Allah razı olsun hocam, inşallah hayırlı haberler iletmeyi çok istiyorum
  • 05-05-2020, 03:12:58
    #9
    Allah Şifa Versin Tez Zamanda İyileşirler Umarım