• 04-05-2020, 00:19:00
    #1
    Reklamlar konusunda tabiki bu sitenin bir gideri ve bir kazancı olacak bize düşmez bune böyle demek ancak sizce sol framedeki reklamla birlikte aşırı fazlaya kaçıldığını düşünüyor musunuz? yada düşünceleriniz nelerdir?
  • 04-05-2020, 00:19:51
    #2
    hayır
  • 04-05-2020, 00:19:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    düşünsek yada düşünmesek değişen birşey olmayacak o yüzden düşünmeyi bırakmayı düşünüyorum
  • 04-05-2020, 00:21:13
    #4
    Soldaki pep reklamı gerçekten göz yoruyor düzen bozuyor, belki eski haline alıştığımız için bilmiyorum ama şuan rahatsız edici
  • 04-05-2020, 00:22:01
    #5
    Valla hocam r10 öyle bir yer ki, kimse orada 3-4 reklam fazla diye gelmemezlik yapmaz. Nasıl araba almasa bile sahibinden.com a girip arabalara bakıyorsa insan, hiç işin olmasa da gelip bakıyor. (Bilmiyorum bu sadece benim için mi geçerli
  • 04-05-2020, 00:22:11
    #6
    Sadece sol taraftaki reklam biraz fazla oldu her zamanki göz aşinaligimizi bozdu diğer reklamlarda kullanıcıyı rahatsız etmiyor
  • 04-05-2020, 00:22:22
    #7
    Sayısı çok fazla ve çok rahatsız etmeye başladı artık ama sadece reklamlar için premium üyelik almayı da gereksiz buluyorum çünkü forumda bir iş yapmıyorum.
    Benim gibi premium ihtiyacı olmayanlar için reklamları kaldırın adlı bir paket yapılabilir 5-10 lira gibi sembolik bir rakama ve bizde rahatlarız @Coskun;
  • 04-05-2020, 00:22:37
    #8
    r10 reklamsız tema özelliğini getirmeli
  • 04-05-2020, 00:23:19
    #9
    r10 benim olsa her yere reklam koyardım