
R10'da Çıkan Reklamlar Hakkındaki Düşünceleriniz
13
●465
- 04-05-2020, 00:22:01Valla hocam r10 öyle bir yer ki, kimse orada 3-4 reklam fazla diye gelmemezlik yapmaz. Nasıl araba almasa bile sahibinden.com a girip arabalara bakıyorsa insan, hiç işin olmasa da gelip bakıyor. (Bilmiyorum bu sadece benim için mi geçerli
- 04-05-2020, 00:22:22Sayısı çok fazla ve çok rahatsız etmeye başladı artık ama sadece reklamlar için premium üyelik almayı da gereksiz buluyorum çünkü forumda bir iş yapmıyorum.
Benim gibi premium ihtiyacı olmayanlar için reklamları kaldırın adlı bir paket yapılabilir 5-10 lira gibi sembolik bir rakama ve bizde rahatlarız @Coskun;
o yüzden düşünmeyi bırakmayı düşünüyorum