9 gün yasak hakkındaki düşünceleriniz? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
9 gün yasak hakkındaki düşünceleriniz?
77
●
3.802
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
9 gün yasak hakkındaki düşünceleriniz?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
02-05-2020, 23:29:41
#46
KingCoder
Kesinlikle olmalı
02-05-2020, 23:43:45
#47
Befo
Yerinde bir karar olur. Tabi esnek bir kısıtlama olmalı. Şuanda olduğu gibi bazı günler belli saatlerde marketler açık olmalı. Fırın eczane sucular vs. Daima açık olmalı. Yakınlardaki fırınlara gidip gelmek serbest olmalı.
03-05-2020, 00:14:29
#48
gencseen
Kesinlikle olmalı insanlar gevsedi malesef herkes sokaklarda . Fakat parçalı yapılabilir çünkü market ihtiyaçları ıcın
03-05-2020, 00:25:40
#49
Byfresh
24 Mayıs ile 07 Haziran Arası Yasaklansın Kökten Corona Bitsin, Ülkece Rahat Edelim...
03-05-2020, 00:36:24
#50
rowCount
9 gün ofisde kalsam idare edebilirmiyim acaba
03-05-2020, 00:48:42
#51
FuNch
İnşallah kısa zamanda bu yasaklara gerek kalmayacak günler gelir
03-05-2020, 02:34:09
#52
Ofk026
9 gün yasak olsa millet evde birbirini keser.
03-05-2020, 02:39:50
#53
denizli
Az bile. Hatta geç bile kalındı.
03-05-2020, 02:44:40
#54
f1squad
en başta getirilmesi gereken yasağı neden
sözde
virüs yayılımının azaldığı dönemde getiriyorlar. yasak gelecekse tabi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler