• 02-05-2020, 09:47:26
    #1
    Bilgisayar korumak için antivirüs programları olarak kullandığınız var mı yoksa windows defender mi kullanıyorsunuz ?

    Benim kullandığım : Kaspersky Total Security
  • 02-05-2020, 09:49:14
    #2
    Kendim koruyorum
  • 02-05-2020, 09:49:23
    #3
    Her siteden dosya indirmeyerek, spam mailleri açmayarak, w4rez kullanmayarak. Windows kullandığımda bunları yapıyorum. Linux kullanırken allah ne verdiyse indir gitsin
  • 02-05-2020, 09:49:55
    #4
    Şahsen virüs programı kullanmıyorum, defender da sürekli kapalı. İndirdiğim yaptığım şeyleri bildiğim sürece korumaya ihtiyaç yok diye düşünüyorum
  • 02-05-2020, 09:51:22
    #5
    Nazar boncuğu
  • 02-05-2020, 09:57:07
    #6
    Dümen sitelere, programlara vb. işiniz yok ise ekstra korunmaya gerek yok.
  • 02-05-2020, 10:06:58
    #7
    f70 in proje sirlarini talimadiğimdan ve riskli linklerde tecrübeli olduğumdan olurda belki 1 yilda bir format atarim antivirüs felan herşey kapali veya yok
  • 02-05-2020, 10:36:01
    #8
    Senelerin verdiği tecrübe + BitDefender - Comodo arası değişim yapıyorum canım sıkıldıkça İkisi de hafif ve ultra güçlü antivirüsler.
  • 02-05-2020, 11:52:45
    #9
    Senelerdir sadece ayıp olmasın diye Windows Defender açık, indirdiğin dosyanın ne olduğunu bildiğin sürece pek bir şey olmuyor. Nadiren de Malwarebytes Anti-Malware yükleyip taratıyorum