• 02-05-2020, 01:01:42
    #1
    İphone 11 için kamera lens koruma camı arıyorum çizilmesini vs önlemek için ama yorumlarda hep yapışmıyor tarzında olumsuz şeyler yazılmış.
    Çok pahalı olmayan ama kaliteli bi koruma camı önerecek olan var mıdır
  • 02-05-2020, 01:08:02
    #2
    medetarikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 11 için kamera lens koruma camı arıyorum çizilmesini vs önlemek için ama yorumlarda hep yapışmıyor tarzında olumsuz şeyler yazılmış.
    Çok pahalı olmayan ama kaliteli bi koruma camı önerecek olan var mıdır
    dün 11 pro max aldım çok titizimdir bu konuda cihazı almadan ekran koruyucusu kabı ve Lens için koruyucu aldım.Her ay değiştiririm ve 1 yıllık malzeme alırım yanında yedekle beraber 13-14 tane ürün aldım fakat 6-7 tanesini lens için denedim yapışmıyor malesef. Hepside bir birinden farklıydı. Çözüm olarak yapışmasa da yerinden oynamaması için şeffaf kapla sıkıştırdım bilgine
  • 02-05-2020, 01:11:02
    #3
    valla hocam iphone 11 için almıştım sağlam olanında kristal diyorlar sanırım ama düştü kılıfı çıkarırken sonra tozlandı felan daha da takmadım eğer alıcaksan yedek al çıkıyor
  • 02-05-2020, 01:40:19
    #4
    eniyimagaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün 11 pro max aldım çok titizimdir bu konuda cihazı almadan ekran koruyucusu kabı ve Lens için koruyucu aldım.Her ay değiştiririm ve 1 yıllık malzeme alırım yanında yedekle beraber 13-14 tane ürün aldım fakat 6-7 tanesini lens için denedim yapışmıyor malesef. Hepside bir birinden farklıydı. Çözüm olarak yapışmasa da yerinden oynamaması için şeffaf kapla sıkıştırdım bilgine
    Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam iphone 11 için almıştım sağlam olanında kristal diyorlar sanırım ama düştü kılıfı çıkarırken sonra tozlandı felan daha da takmadım eğer alıcaksan yedek al çıkıyor
    Cevaplar için teşekkürler biraz daha bakıcaz o zaman
  • 02-05-2020, 02:53:11
    #5
    aynen kılıfı çıkarken çıkıyor ondan tutuyorum çıkmasın diye birde flaşda siyah bant mı neyse olmayanından alma flaş patladığında kamerayı çok kötü etkiliyor açıkcası ben fotoğraf çekmiyorum diye takıyorum diğer türlü takılcak iş değil bence.