R10'a Yenilik Geliyor Galiba - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'a Yenilik Geliyor Galiba
16
●
550
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'a Yenilik Geliyor Galiba
1
2
01-05-2020, 17:45:26
#1
MertcanKolatan
Sanırım R10 Sidebar İşlemi Uygulayacak
ya da bende bir sıkıntı var
01-05-2020, 17:45:42
#2
Emirhano
yenilik değil hocam o reklam
01-05-2020, 17:45:47
#3
VohaaMedia
Bende de var
01-05-2020, 17:45:49
#4
Homer
Her ne geliyorsa gelmesin, çok kötü oldu
01-05-2020, 17:46:20
#5
uzmankazanc
aynı sorun bendede var.
01-05-2020, 17:46:24
#6
Fovard
Üyeliği durduruldu
Gözüm hiç alışık değil bu konumlandırmaya. Kötü oldu.
01-05-2020, 17:46:50
#7
Misafir
bende diyorum ekrana ne oluyo yamuldu falan
01-05-2020, 17:47:08
#8
MertcanKolatan
Emirhano adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yenilik değil hocam o reklam
bende gözükmüyor hiç
01-05-2020, 17:47:14
#9
BLev
Kendimi baskı altında hissediyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler