• 01-05-2020, 17:45:26
    #1

    Sanırım R10 Sidebar İşlemi Uygulayacak ya da bende bir sıkıntı var
  • 01-05-2020, 17:45:42
    #2
    yenilik değil hocam o reklam
  • 01-05-2020, 17:45:47
    #3
    Bende de var
  • 01-05-2020, 17:45:49
    #4
    Her ne geliyorsa gelmesin, çok kötü oldu
  • 01-05-2020, 17:46:20
    #5
    aynı sorun bendede var.
  • 01-05-2020, 17:46:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gözüm hiç alışık değil bu konumlandırmaya. Kötü oldu.
  • 01-05-2020, 17:46:50
    #7
    bende diyorum ekrana ne oluyo yamuldu falan
  • 01-05-2020, 17:47:08
    #8
    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yenilik değil hocam o reklam
    bende gözükmüyor hiç
  • 01-05-2020, 17:47:14
    #9
    Kendimi baskı altında hissediyorum.