• 30-04-2020, 12:39:46
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum 5 senedir 2 davetiye hakkım var
  • 30-04-2020, 12:41:25
    #11
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum 5 senedir 2 davetiye hakkım var
    Aynen bende hiç kullanmadım ve kullanmayı düşünmüyorum
    • SerhattB
    SerhattB bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-04-2020, 12:44:29
    #12
    Davetiye ihtiyacı olanlara davetiye satabilirim.

    Fiyat : 100 ₺

    Ödeme linki: https://www.losev.org.tr/bagis/Bagis.html

    Dekontu iletmeniz halinde davetiye dilediğiniz mail adresine gönderilir.
  • 30-04-2020, 12:52:28
    #13
    Bende 2 ☺️
  • 30-04-2020, 13:28:23
    #14
    Benim 1 tane kaldı. Daha geçen hafta iyi niyetimi suistimal eden akabinde dolandıran birine vermiştim çok şükür banlandı. Daha davetiye falan yok.
  • 30-04-2020, 15:56:38
    #15
    Nil
    Üyeliği durduruldu
    rep+ ya göre veriliyor diye biliyorum ama emin değilim
  • 30-04-2020, 19:32:15
    #16
    Ben şimdiye kadar hiç kullanmadım. Bir ara 4 tane vardı şuan 2 tane var Birisi benden habersiz kullanıyor galiba
  • 30-04-2020, 19:42:02
    #17
    Coskun Bey en son ikiyi geçmeyecek diyordu, kullanmasan bile hep 2 kalacak diyebiliyorum.