• 29-04-2020, 21:26:15
    #19
    Birde resim ekleseydin ya hocam, şevki güzel isimdir önceki kedimin adıydı.
  • 29-04-2020, 21:31:29
    #20
    Bence bir süre bekleyin tavır ve karekterini yansıtsın isim benimkinin adı miskin mesela çok uyuşuk miskin miskin yattığı için
  • 29-04-2020, 21:34:57
    #21
    Platin üye
    Herkese teşekkür ederim, başka önerileride bekliyorum. İlk mesaja resim ekledim bu arada
  • 29-04-2020, 21:51:13
    #22
    Pati
  • 29-04-2020, 21:52:03
    #23
    Cevo
  • 29-04-2020, 21:53:10
    #24
    Raskolnikov
  • 29-04-2020, 21:53:13
    #25
    Scotty olabilir.
    Nereden geldiğini hatırlatır 😅
  • 29-04-2020, 21:58:38
    #26
    Felix
  • 29-04-2020, 22:38:38
    #27
    Gofret