Kedi sahiplendim, isim önerileriniz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kedi sahiplendim, isim önerileriniz?
57
●
1.140
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kedi sahiplendim, isim önerileriniz?
1
2
3
4
5
6
7
29-04-2020, 21:26:15
#19
webtrorg
Birde resim ekleseydin ya hocam, şevki güzel isimdir önceki kedimin adıydı.
29-04-2020, 21:31:29
#20
Sigma
Bence bir süre bekleyin tavır ve karekterini yansıtsın isim benimkinin adı miskin mesela çok uyuşuk miskin miskin yattığı için
29-04-2020, 21:34:57
#21
MesutCan
Platin üye
Herkese teşekkür ederim, başka önerileride bekliyorum. İlk mesaja resim ekledim bu arada
29-04-2020, 21:51:13
#22
androidoyuncusu
Pati
29-04-2020, 21:52:03
#23
Ment
Cevo
29-04-2020, 21:53:10
#24
CavitUcaa
Raskolnikov
29-04-2020, 21:53:13
#25
NobraN
Scotty olabilir.
Nereden geldiğini hatırlatır 😅
29-04-2020, 21:58:38
#26
Ogu2
Felix
29-04-2020, 22:38:38
#27
HEGEL
Gofret
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler