• 27-04-2020, 13:07:44
    #1
    Bugün hesapladım son bir ayda toplam 650 lira harcamışım gerçekten yazık sigaraya çalışıyoruz resmen
  • 27-04-2020, 13:09:10
    #2
    Hayır, nereden baktığına bağlı. İşin maddi açısından bakarsak kesinlikle vergiye çalışıyoruz demen gerekiyor
  • 27-04-2020, 13:09:21
    #3
    0tl
  • 27-04-2020, 13:09:47
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    400
  • 27-04-2020, 13:09:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sigara Dünya'nın en gereksiz şeyi bence
  • 27-04-2020, 13:10:12
    #6
    Ayda ortalama 800 TL gidiyor benim .

    18.5 TL içtiğim sigara hafta da 200 tl sigara alıyorum ortalama .
  • 27-04-2020, 13:10:15
    #7
    120 tl
  • 27-04-2020, 13:10:36
    #8
    Aynen % belki 3 katı vergidir ama.Yemekten sonra iyi gidiyor bu meret
  • 27-04-2020, 13:11:05
    #9
    700-800 tl