Anlık R10 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anlık R10
20
●
598
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Anlık R10
1
2
3
25-04-2020, 20:40:26
#10
mrduck
siqaret çəkmək sağlamlığınıza pis təsir edir.
25-04-2020, 20:40:49
#11
Turkbil
25-04-2020, 20:42:13
#12
ejder024
çay sigara içiyoruz bol bol iftar sonrası.
25-04-2020, 20:42:13
#13
Ogu2
Akbas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bahçede çay demliyorum.
Görsel bana ait değildir.Ortam kalabalık çekmek istemedim.Gece atarım güzel bir görsel.
Afiyetler olsun. Yok ki bir bahçemiz.
25-04-2020, 20:42:33
#14
tecnomedya
Çok şükür zararlı alışkanlığım yok
25-04-2020, 20:43:39
#15
Misafir
@
KuzeyKalesi
;
25-04-2020, 20:43:54
#16
Iguanabey
Öyle bi alışkanlığım yok ama ilk suyu içerken bi sırıtma geliyor nedense
kafayı yedim sanırım
25-04-2020, 20:44:15
#17
taner_izmit
Platin üye
25-04-2020, 20:44:52
#18
maviada34
Mod
ON 😁
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler