Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahçede çay demliyorum.


Görsel bana ait değildir.Ortam kalabalık çekmek istemedim.Gece atarım güzel bir görsel.
Afiyetler olsun. Yok ki bir bahçemiz.