Turkcell Kurumsal (Şirket Hattı) Kullanan Varmı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Turkcell Kurumsal (Şirket Hattı) Kullanan Varmı?
1
●
87
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Turkcell Kurumsal (Şirket Hattı) Kullanan Varmı?
25-04-2020, 13:11:00
#1
Misafir
Kullanan arkadaşlar hangi paketi kullanıyorsunuz ?
İşte Destek Süper paketi kullanıyorum fakat değiştirmek istiyorum. Önerileriniz varmı?
25-04-2020, 13:12:13
#2
instapink
Üyeliği durduruldu
kullanıyorum kaç gb internet konuşma istiyorsunuz. Danışmanınız var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler