• 25-04-2020, 00:22:17
    #10
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Home office için şöyle söylüyeyim tek oda var ve 2 kardeşim var, oda kalabalık yani. Üstelik çalışan olduğumuz için bize lojman olarak tanınmış bir yer. Kontrat vs yok diye biliyorum.
    Lojman için bi kontrat ayarlayabileceğinizi düşünmüyorum. Sanal ofis bakmanızı öneririm aylık 250 tl kira göstereceğiniz home-ofis ile aynı maliyete gelecektir. (yıllık 1000 tl + kdv civarına sanal ofis bulunabiliyor)
  • 25-04-2020, 00:36:46
    #11
    İnternet üzerinden bu hizmetleri sağlayan bir çok firma mevcut fakat tabi sen oturduğun yerden işlemleri onlar hallettiği için maliyetleri biraz yüksek.
  • 25-04-2020, 00:48:57
    #12
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs firmasında ünvan olarak kendi adımız mı geçiyor yoksa firma adı belirleyebiliyor muyuz acaba?
  • 25-04-2020, 00:51:44
    #13
    Capital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs firmasında ünvan olarak kendi adımız mı geçiyor yoksa firma adı belirleyebiliyor muyuz acaba?
    şöyle normal şartlarda vergi levhasında 2 alan var 1. isim soyisim 2. tabela ünvanı (firma adı) bazı muhasebeciler bunu söylemiyorlar nedenini bilemiyorum ama söylemiyorlar siz şunu talep edebilirsiniz firma ünvanı olacak demeniz yeterlidir. Firma ünvanını muhasebecinize belirtmeniz yeterli olur o bir dilekçe yazip interaktif vergi dairesi üzerinden iletiyor ve onaylandığında vergi levhası üzerinden görüntüleyebilirsiniz. örnek için tıklaayabilirsin
  • 25-04-2020, 00:53:19
    #14
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle normal şartlarda vergi levhasında 2 alan var 1. isim soyisim 2. tabela ünvanı (firma adı) bazı muhasebeciler bunu söylemiyorlar nedenini bilemiyorum ama söylemiyorlar siz şunu talep edebilirsiniz firma ünvanı olacak demeniz yeterlidir. Firma ünvanını muhasebecinize belirtmeniz yeterli olur o bir dilekçe yazip interaktif vergi dairesi üzerinden iletiyor ve onaylandığında vergi levhası üzerinden görüntüleyebilirsiniz. örnek için tıklaayabilirsin
    Anladım, teşekkür ederim.