• 23-04-2020, 11:58:48
    #1
    1M Yazılımcı için aktivasyon kodu geldi. Özgeçmişini doldurdum şimdi ne yapmalıyım ?
  • 23-04-2020, 12:00:28
    #2
    Kurumsal Üye
    Takip
  • 23-04-2020, 12:00:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mesajınızı kontrol ettim bana de gelmiş bununla ilgili bi klavuz vardı galiba sitede.
  • 23-04-2020, 12:09:24
    #4
    Bu ilk başvurudan sonra mail hemen gelmiyor demi şifreyi içeren mail? Az önce başvurdum da maile bir sey gelmedi çünkü. Beklemeli miyim?
  • 23-04-2020, 12:10:25
    #5
    CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ilk başvurudan sonra mail hemen gelmiyor demi şifreyi içeren mail? Az önce başvurdum da maile bir sey gelmedi çünkü. Beklemeli miyim?
    18 - 20 saat sonra geliyor hocam
  • 23-04-2020, 12:16:10
    #6
    Bana da 2 günde mail geldi henüz formu doldurmadım. Hayırlısı olsun.
  • 23-04-2020, 12:18:38
    #7
    Bunda acaba yaş sınırı varmı ? İsteyen herkes basvuru yapabiliyor mu ? Başvuru herhangi bir şarta bağlımı ?
  • 23-04-2020, 14:34:46
    #8
    yazılım bilenleri mi alacaklar yoksa yazılım üzerine eğitebilecek kişileri mi alacaklar ?