• 23-04-2020, 04:38:37
    #10
    Bende de var ama daha 4 aylık bizim ki seneye dahil olsun şimdilik çikolata yiyemiyor

    Düşünceniz için teşekkürler
  • 23-04-2020, 04:42:29
    #11
    Qui non proficit, deficit
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de var ama daha 4 aylık bizim ki seneye dahil olsun şimdilik çikolata yiyemiyor

    Düşünceniz için teşekkürler
    Peki hocam Seneye bu senenin hakkıyla birlikte gönderelim inşallah 😂 Ne demek ben teşekkür ederim
  • 23-04-2020, 09:51:23
    #12
    Niyetiniz kabul olsun benimde 1 tane var .
  • 23-04-2020, 09:55:42
    #13
    Qui non proficit, deficit
    BlogMeclisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niyetiniz kabul olsun benimde 1 tane var .
    PM attım hocam
  • 23-04-2020, 09:56:42
    #14
    9 aylık bir kızım var. Dinini, Atatürk ilke ve inkılaplarını benimseyen bir birey olarak büyütmeyi rabbim herkese nasip eder.
  • 23-04-2020, 09:57:31
    #15
    Allah kabul etsin bizim ki 1.5 👍
  • 23-04-2020, 09:57:54
    #16
    Qui non proficit, deficit
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 aylık bir kızım var. Dinini, Atatürk ilke ve inkılaplarını benimseyen bir birey olarak büyütmeyi rabbim herkese nasip eder.
    Amin hocam inşallah
  • 23-04-2020, 22:15:25
    #17
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cocugum var henuz iki aylik . Rabbim herkese nasip etsin insallah. Ayrica dusunceniz gayet hoş
    Allah analı babalı büyütsün hocam. İyi bir insan olması dileğiyle.
  • 23-04-2020, 22:46:46
    #18
    Amin saolasin hocam. Rabbim herkese nasip etsin insallah amin. cok tskler
    Dursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün hocam. İyi bir insan olması dileğiyle.