Çocuğu olan hocalarım konuya lütfen :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çocuğu olan hocalarım konuya lütfen :)
17
●
387
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çocuğu olan hocalarım konuya lütfen :)
1
2
23-04-2020, 04:38:37
#10
k2an
Bende de var ama daha 4 aylık bizim ki seneye dahil olsun şimdilik çikolata yiyemiyor
Düşünceniz için teşekkürler
23-04-2020, 04:42:29
#11
Sazlon
Qui non proficit, deficit
k2an adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende de var ama daha 4 aylık bizim ki seneye dahil olsun şimdilik çikolata yiyemiyor
Düşünceniz için teşekkürler
Peki hocam
Seneye bu senenin hakkıyla birlikte gönderelim inşallah 😂 Ne demek ben teşekkür ederim
23-04-2020, 09:51:23
#12
BlogMeclisi
Niyetiniz kabul olsun benimde 1 tane var .
23-04-2020, 09:55:42
#13
Sazlon
Qui non proficit, deficit
BlogMeclisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Niyetiniz kabul olsun benimde 1 tane var .
PM attım hocam
23-04-2020, 09:56:42
#14
Voli53
9 aylık bir kızım var. Dinini, Atatürk ilke ve inkılaplarını benimseyen bir birey olarak büyütmeyi rabbim herkese nasip eder.
23-04-2020, 09:57:31
#15
chnyrdkl
Allah kabul etsin bizim ki 1.5 👍
23-04-2020, 09:57:54
#16
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Voli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
9 aylık bir kızım var. Dinini, Atatürk ilke ve inkılaplarını benimseyen bir birey olarak büyütmeyi rabbim herkese nasip eder.
Amin hocam inşallah
23-04-2020, 22:15:25
#17
Dursun05
Soundblast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cocugum var henuz iki aylik
. Rabbim herkese nasip etsin insallah. Ayrica dusunceniz gayet hoş
Allah analı babalı büyütsün hocam. İyi bir insan olması dileğiyle.
23-04-2020, 22:46:46
#18
Soundblast
Amin saolasin hocam. Rabbim herkese nasip etsin insallah amin. cok tskler
Dursun05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah analı babalı büyütsün hocam. İyi bir insan olması dileğiyle.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler