Bazen bizim devleti ve onu yöneten yobaz zihniyetli bazı insanları anlamıyorum.
Ahlak bekçisi olmuş adamlar.
Netflix'e kredi kartı ile abone olunuyor.
Ve 18 yaşından küçüklerin kredi kartıkullanması mümkün değil.
Zaten bu paralı bir yayın sistemi, yani isteyen abone oluyor izliyor.
Ayrıca profil sistemi mevcut, çocuklara özel profil tanımlayabiliyorsunuz.
İstemeyen ahlakına uymayan abone olmuyor izlemiyor.
İsteyen istediği diziyi filmi izliyor istemediğini izlemiyor.
Neden bu ülkede devlet ve halk ahlak denilince sadece bacak arasını düşünüyor.
Bu RTÜK başkanı kendini ne zannediyor da parasını ödeyip kullanıcı adı ve parola ile girdiğim yayını kapatmayı aklında geçiriyor?
https://www.yeniakit.com.tr/haber/ak...i-1179189.html
RTÜK Başkanı: Netflixi uyardık, gözümüz üzerlerinde!
37
●1.151
- 22-04-2020, 16:37:27RTÜK eğer böyle bir hareket yaparsa, benim özgürlüğümü kısıtlamış oluyor ve bildiğim kadarıyla anayasada hiçbir güç benim illegal bir eylemim olmadığı müddetçe, özgürlüğümü kısıtlayamaz.
Şimdi böyle bir durumda ben RTÜK hakkında şikayetçi olursam ne olur?
Konun asıl detayına girecek olursak, sen kadına şiddetin, uyuşturucunun, çeteleşmenin, mafyalığın, tecavüzün, çocuk istismarının, aşiretçiliğin dibine vurulduğu dizilere ses çıkarma gel bunlara ses çıkart.
Saçma işler....