Bazen bizim devleti ve onu yöneten yobaz zihniyetli bazı insanları anlamıyorum.
Ahlak bekçisi olmuş adamlar.
Netflix'e kredi kartı ile abone olunuyor.
Ve 18 yaşından küçüklerin kredi kartıkullanması mümkün değil.
Zaten bu paralı bir yayın sistemi, yani isteyen abone oluyor izliyor.
Ayrıca profil sistemi mevcut, çocuklara özel profil tanımlayabiliyorsunuz.
İstemeyen ahlakına uymayan abone olmuyor izlemiyor.
İsteyen istediği diziyi filmi izliyor istemediğini izlemiyor.
Neden bu ülkede devlet ve halk ahlak denilince sadece bacak arasını düşünüyor.
Bu RTÜK başkanı kendini ne zannediyor da parasını ödeyip kullanıcı adı ve parola ile girdiğim yayını kapatmayı aklında geçiriyor?


https://www.yeniakit.com.tr/haber/ak...i-1179189.html