• 21-04-2020, 21:41:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 geçici davetiyesiz üye alıyordu elimdeki davetiyelerin bir anlamı kalmadı derken davetiyeli üyeliğe döndüğünü gördüm bencede en güzeli ve sağlıklısı davetiyeli olucaktır
  • 21-04-2020, 21:42:51
    #2
    yüzde elli atılan üyeler geri geldi zati.
  • 21-04-2020, 21:43:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Davetiye olmadığı zamanda detaylı kontrol sonucu giriliyodu kimlik vs vs
  • 21-04-2020, 21:43:20
    #4
    hocam zaten dönem dönem açılıyor davetiyesiz üyelikler sistemi yıllardır böyle r10.net'in
  • 21-04-2020, 21:43:44
    #5
    Kendiniz diyorsunuz geçici diye neden anlamı kalmadı diye düşündünüz ki?
  • 21-04-2020, 21:43:51
    #6
    Süresiz değildi zaten bu durum.
  • 21-04-2020, 21:44:14
    #7
    Haaayırlı uğurlu olsun
  • 21-04-2020, 21:45:13
    #8
    evde kal etkinliği yaptılar eyvallah güzel de
    dolandırma olayları artacak gibi gözüküyor
  • 21-04-2020, 21:46:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz diyorsunuz geçici diye neden anlamı kalmadı diye düşündünüz ki?
    geçici dediler nezaman biticeğini söylemediler