link kısaltma servisleri bot trafiğe ödeme yapmayıp, banlıyor.
Bende merak ettim, yaptım bir sistem bugün 27₺ ödeme aldım(firma Türk firma, kendileri ile iletişime geçtim), Ben sanıyordum ödeme anında ban atacaklar, bir baktım ödeme geldi
Gider ayak yanlışlıkla günaha girdik
Madem günah olduğunu biliyorsun niye böyle bir sistem yapma gereksinimi duydun ? Yanlış anlamayın amacım azarlamak felan değil merakımdan soruyorum hocam