Bir ara tüketici hakem heyetine online bir başvuru yapmıştım onunla ilgili dönüş olmuş bir de 21tl ödeme çıkartmışlar sağolsunlar bana.
Bana gönderdikleri kağıdı kaybettim ben koronadan dolayı da belediyeye gitmek istemiyorum bu ücreti online ödeyebileceğim bir yer var mı bilgisi olan var mı ?
Tüketici Hakem Heyeti Ücreti Nereye Ödeyeceğim
2
●96