• 19-04-2020, 16:22:48
    #1
    Gezinirken denk geldim, gülsem mi? ağlasam mı? bilemedim..
  • 19-04-2020, 16:23:55
    #2
    Vay iyimiş.
  • 19-04-2020, 16:27:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yorumu yapan kişi de sanırım isyan etmiş
  • 19-04-2020, 16:30:31
    #4
    5tl kalırsa pm
  • 19-04-2020, 16:33:18
    #5
    Profesyonel logo sınırsız revize hakkı Logo sadece : 1₺ hatta r10 üyelerine 0.9₺
  • 19-04-2020, 16:36:53
    #6
    Bize kaç olur?
    - 2999 TL