• 19-04-2020, 01:00:34
    #1
    Arkadaşlar ben anlamıyorum domain için fiyat nedir diye soruyorlar konuya mesaj attıp. Bende sonra özelden mesaj atıyorum teklifin varsa iletebilirsin diye.

    Cevap şu: Teşşekürler şuan teklif sunmayacağım.
    Sırf mesaj kasmak için yada meraktan bir çoğumuzun zamanını çalıyor diye düşünüyorum.
    Daha bir sürü örnek var.
  • 19-04-2020, 01:01:24
    #2
    mesaj kasmanın bir artısı varmı ki bunu yapıyorlar
  • 19-04-2020, 01:01:32
    #3
    mesaj kasınca ne oluyor ki
  • 19-04-2020, 01:01:52
    #4
    r10 a üye olurken kısa bir kültür testi yapılabilir aslında
  • 19-04-2020, 01:01:55
    #5
    Sadece domain için değil ki, diğer şeyler için'de aynı.
  • 19-04-2020, 01:02:19
    #6
    Bunu yapan 10+ yıllık üyelerde var.
    Yine mesaja dönüyorlarmış 10 soru sorup görüldü bile atmayan eski üyelerimiz var.
  • 19-04-2020, 01:02:50
    #7
    Evet benimde dikkatimi çekti ortama ısınmaya çalışıyorlar herhalde
    • neoblack
    neoblack bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2020, 01:02:55
    #8
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Bazı hususları bilmiyor olabilirler, yeni katıldıkları için heyecanlı olabilirler. Bizim onlara destek olmamız gerekiyor.
  • 19-04-2020, 01:03:27
    #9
    Benimde dikkatimi çekti. Hayalet gibiler