Bugün talihsiz bir hareket yaparak bekimi mahfettim. Bekin uç açıklığını 147 ye çıkarmak için su zımparasıyla hafif hafif zımparaladım. Yabancı bir videoda anlatıyordu. Dedim açık bekle daha iyi ses alırız. İlk yaptığımda bek sağır oldu. Ses vermez oldu o ses vermedikçe ben zımparaladım o vermedi ben zımparalım ... derken son şekil bu. Beki kurtarmam mümkün mü değil mi bilmiyorum bu işten anlayan ölçüleri bilen varsa yazabilir mi. kurtarmak Mümkün değilse satın almam için bir tane bek önerebilir misiniz vanderon 5jb hariç 800 900 lira olmuş ona şuan gücüm yetemeyecek ;(