• 12-09-2008, 19:05:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bugün küçük bir marketin kapısında gördügüm beni resmen şok etti. Bi daha ugrarsam foto çekcem. Şu 100 Kontör sitelerinin sahibi olan şirket şimdi makine çıkarmış ve 1 YTL ile çalışıyor. 1 YTL atıyosunuz 1-2-3-4-5 rakamlarından biri geliyo ve güya bu rakamlardan 1-2-3 100 kontor , 4-5 250 kontor. Tahminimce numara gelincede telefondan bir işlem yapmamızı istiodur. Dedigim gibi bidaha ugrarsam hem foto cekcem hemde denicem bi çalışma sistemini ögrenmek için.
  • 12-09-2008, 19:07:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tam emin olmadan bu başlık niye ?
  • 12-09-2008, 19:09:59
    #3
    vetboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam emin olmadan bu başlık niye ?
    Eminim çünkü o firmanın. Firma birden fikir degiştirip 100 kontör dağıtmıyacagına göre?
  • 12-09-2008, 20:58:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    O firmanın olduğuna emin olma bence, bizim burdada var o makineden.
  • 12-09-2008, 21:55:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    güzel fikir. hem 1 ytl alıyolar hemde 100 kontör eheh (:
  • 12-09-2008, 22:01:54
    #6
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O firmanın olduğuna emin olma bence, bizim burdada var o makineden.
    Umarım onların gerçek olduguna inanan yok
  • 12-09-2008, 22:10:01
    #7
    bende gördüm 1 ytl atıyon yuvarlak seker düşüyor
  • 12-09-2008, 23:03:13
    #8
    kskleee38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gördüm 1 ytl atıyon yuvarlak seker düşüyor
    hehehehe