Evet işlemci bu hatta gönderilen modeller 12nm sürümü olabiliyor, r5 2600'e denk bile diyebiliriz, OC ile 2600X'e bile denk geldiği oluyor güzel işlemcidir.Mesajı editlemiştim ram de koymuştum ek olarak ona bakabilirsiniz.Ekran kartı olarak;
Sapphire modelini bilmiyorum ancak OC değil.Armorda o kadar sorunlu olduğunu sanmıyorum sorunlu yazdığı halde alan çok var.Onu siz kendiniz inceleyin, gigabyte modeli de 1-2 gün önce 1200 civarıydı indirim bitmiş.
Bence dolar yüksekken toplamanızı önermem. Bazı youtube kanalları var. Onlar normal fiyatından daha ucuza kasalar çıkarıyor. İtopya sitesine bakarsan direk anlarsın zaten.
Bence dolar yüksekken toplamanızı önermem. Bazı youtube kanalları var. Onlar normal fiyatından daha ucuza kasalar çıkarıyor. İtopya sitesine bakarsan direk anlarsın zaten.
Hocam doların düşeceği yok ki. Araştırma aşamasındayım, hazır sistemlere de bakıyorum da kararsız kaldım.